Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Χαμογελάτε

Κάποια σημαντικά πράγματα που με δίδαξε η μαμά μου:  ΠΡΟΣΕΥΧΗ: "Κάνε την προσευχή σου να βγει ο λεκές από το χαλί."
ΛΟΓΙΚΗ
: "Δεν έχει γιατί. Γιατί έτσι είπα εγώ."
ΠΡΟΝΟΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
: Αλλαξε βρακί, ρε παιδάκι μου. Αν χτυπήσεις και σε πάνε στο νοσοκομείο τι θα πουν οι γιατροί;"
ΕΥΛΥΓΙΣΙΑ
: "Ωραίο πλύσιμο έκανες! Δεν βλέπεις τον σβέρκο σου που είναι μαύρος;"  ΩΣΜΩΣΗ: "Κλείσε το στόμα σου και φάε το φαΐ σου."
ΥΠΕΡΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ: "Βάλε το πουλόβερ σου. Κάνει κρύο και δεν το καταλαβαίνεις.  ΓΕΝΕΤΙΚΗ: "Όλα τα χούγια του πατέρα σου πήρες."  ΚΑΤΑΓΩΓΗ: "Όταν σου δίνουν κάτι να λες ευχαριστώ. Μην είσαι βλάχος."
ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΑΜΟ:
Αντε, κάντε κι ένα παιδάκι τώρα. Εγώ είμαι εδώ, εγώ θα το μεγαλώσω."
ΛΙΓΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ:
"Όποιος έχει παιδί κάθεται στο σπίτι του και το μεγαλώνει.
Αρκετά! Εγώ τα δικά μου τα μεγάλωσα."


Δεν υπάρχουν σχόλια: