Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

«ΤΟ ΑΝΤΡΑΚΙ ΚΑΙ Ο ΤΑΤΟΥΛΗΣ»




 Και ξαφνικά κάνει ντου το «αντράκι». Με σηκωμένα τα μανίκια, έτοιμο για καυγά. Φτύνει με θόρυβο κατάχαμα και προκαλεί τον Πέτρο τον Τατούλη να βγει και να λογαριαστούν «σαν άντρες». Οι κάτοικοι της μικρής πόλης, έντρομοι, τρέχουν να κλειδαμπαρωθούν στα σπίτια τους και να παρακολουθήσουν το μακελειό που θα ακολουθήσει πίσω από τα παραθυρόφυλλα. Σκηνή από γουέστερν στο μακρινό Φαρ – Ουέστ.
Περί της Φωτεινής Πιπιλή ο λόγος. Της γαλάζιας βουλευτίνας και δημοσιογράφου. Που αφού είδε ότι η αρχική της πρόκληση -από το κλεινόν άστυ- δεν της βγήκε, αποφάσισε να κατέβει στο «σπίτι» του αντιπάλου της και να τον προκαλέσει μέσα στο γήπεδό του. Από βήματος δημοτικής ραδιοφωνίας Τρίπολης.
Έχει μπρίο η Πιπιλή. Αν και όχι νάζι. Ούτε ταλέντο. Το απέδειξε με τη συμμετοχή της σε περσινό τηλεοπτικό χορευτικό σόου. Πολλή ενέργεια αναλισκόμενη στο «κουτουρού». Αλλού το χέρι, αλλού το πόδι. Άλλαντάλα.
 Έτσι και η επίθεση στον Τατούλη. «Ξέρω ότι οι Αρκάδες είναι άντρες. Εφόσον είναι Αρκάς (δηλαδή άντρας), να βγει και να μου απαντήσει». Να απαντήσει σε τι;
Στο ότι παίρνει βουλευτική σύνταξη και ταυτόχρονα αμείβεται και σαν γιατρός του ΕΣΥ. Στο ότι είναι γυρολόγος και μεταλλαγμένος (sic). Στο ότι κοροϊδεύει τον κόσμο. ΑΠΑΝΤΗΣΕ κατηγορούμενε.
(Τατούλης): «Κυρία Πιπιλή προκαταβολικά σας ζητώ γονυπετής συγγνώμη για τα ανομήματά μου. Σας ζητώ συγγνώμη που έχω καταφέρει να δουλεύω τον κόσμο για δύο δεκαετίες. Σας ζητώ συγγνώμη που μετά από 20 χρόνια βουλευτικής διαδρομής τόλμησα να κάνω χρήση του δικαιώματος να λάβω τη βουλευτική μου σύνταξη. Σας ζητώ συγγνώμη που ως γιατρός είμαι μέλος του ΕΣΥ, όπως και άλλοι συνάδελφοι πρώην βουλευτές. Μην με αντιμετωπίζετε όμως με τέτοια αυστηρότητα. Μην κρίνετε με τα μέτρα τα δικά σας, σεις που δεν έχετε ανάγκη από τίποτα και από κανέναν. Το ξέρω ότι έχω ανθρώπινες αδυναμίες και έχω την «απαίτηση» να έχω τους πόρους διαβίωσης που αναγνωρίζει η ελληνική πολιτεία. Το ξέρω ότι είστε αντισυμβατική και στηλιτεύετε τα κακώς κείμενα, τους άχρηστους βουλευτές ότι είστε επαναστάτρια και θέλετε να αλλάξετε το βρώμικο κοινοβουλευτικό σύστημα. Ότι είστε καθαρή και ηθική. Θα ήθελα όμως, προκειμένου να δω το φως το αληθινό και να σώσω την ψυχή μου, να με βοηθήσετε να αλλάξω. Αυτό όμως μπορεί να είναι λίγο δύσκολο, αφού οι εμπειρίες μας είναι λίγο διαφορετικές. Δεν είχα την τύχη να ξεκινήσω την σταδιοδρομία μου, όπως εσείς, ως «η Πρώτη γυναίκα ρεπόρτερ στην ελληνική τηλεόραση (1973)», όπως γράφετε στο βιογραφικό σας. Τότε που η επαναστατική κυβέρνηση της επταετίας είχε επιβάλλει την κάθαρση από το μίασμα της Δημοκρατίας και έδινε επαγγελματικές ευκαιρίες στους καθαρούς, όπως εσείς. Δεν είχα την τύχη να είμαι παιδί της πρωτεύουσας, μοντέρνο και ανοιχτόμυαλο, όπως εσείς («πιο Αθήνα δε γίνεται», κατά το βιογραφικό σας), αφού γεννήθηκα σε ένα άσημο χωριό της Αρκαδίας. Μην μου το καταλογίζετε και αυτό, κυρία Πρόεδρε, ήταν θέμα τύχης. Προσπαθώ να αλλάξω. Δείξτε μου το δρόμο. Και για να σας αποδείξω την αρχή της έμπρακτης μεταμελείας μου, άμεσα θα παραχωρήσω μέρος του μισθού μου στο σωματείο «ένωση καταπιεσμένων λ..... Ελλάδας».  Αυτά είχα να πω και αμαρτίαν ουκ έχω.
Υ.Γ. Και να ξέρετε ότι δεν πιστεύω τις κακές γλώσσες που λένε ότι σε όλη τη διάρκεια της δημοσιογραφικής σας καριέρας, εκτελούσατε «διατεταγμένη αποστολή» και δουλεύατε ως «ανεξάρτητη» δημοσιογράφος για δεξιά συμφέροντα, γιαυτό και εκτεθήκατε ως υποψήφια βουλευτής με τη ΝΔ. Είναι κακοήθειες και προέρχονται από πολιτικούς σας αντιπάλους που δεν αντέχουν την ανυστερόβουλη ειλικρίνειά σας». 
Θοδωρής Κολοκοτρώνης

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΠΙΛΗ ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΨΕΙ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΡΤΟΝ ΚΑΙ ΘΕΑΜΑΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΨΗΦΊΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΣΑΝ ΠΙΠΙΛΗ ,ΨΙΝΑΚΗ,ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΝΟΝΘΎΛΕΥΜΑ
ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ ΡΕ......