Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

ΕΜ, ΠΕΣ ΤΟ, ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ!

Ερευνητές του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης εντόπισαν το γονίδιο DRD4 (Πρόσεχε, Πίτσα παιδί μου, την ορθή γραφή του γονιδίου!), το οποίο επηρεάζει την ντοπαμίνη του εγκεφάλου και η επίδραση αυτή αυξάνει τις πιθανότητες συζυγικής απιστίας. Δι’ αμφότερα τα φύλα-να ‘χουμε από την αρχή ξεκαθαρίσει τα πράγματα.

Την επιστημονική ανακοίνωση άκουσε με ενθουσιασμό και ανακούφιση συγχρόνως η γνωστή κ. Ορθοβυζαροπούλου, ήτις, φιλάνθρωπος ούσα,... εφίλευε και τον μανάβη και τον υδραυλικό και τον ψαρά και τον ηλεκτρολόγο και τον χασάπη και τον ταχυδρόμο που έφερνε και έπαιρνε το γράμμα και όποιον είχε ανάγκη της φιλανθρωπίας της. Άκουσε και διάβασε και ξαναδιάβασε τηνεπιστημονικήν και τεκμηριωμένην και αληθεστάτην ανακοίνωσην η κυρία και ανεφώνησεν: Στον άντρα μου τον αγράμματο να τα πείτε αυτά, καλοί μου επιστήμονες! Που δεν ανοίγει τα στραβά του να διαβάσει και καμιά ανακοίνωση! Να μάθει για το γονίδιον DRD4 (Πρόσοχή στην αντιγραφή, Πίτσα παιδί μου!), να μάθει για τον εγκέφαλο και την ντοπαμίνη! Ο άσχετος με την επιστήμη! Που όλο «πουτάνα» με ανεβάζει και «πουτάνα» με κατεβάζει, εμένα, το... θύμα των γονιδίων. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: