Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Έτσι ξέρω και εγώ να έχω site!

Αν δεν έχεις τρόπους άστο καλύτερα! Η διάθεση δεν αρκεί! Δεν μπορείς να μου λες, σ εμένα τον αναγνώστη ότι θα είσαι η φωνή μου και το μόνο που να φιλοξενείς να είναι δελτία τύπου τα οποία κιόλας ανεβαίνουν με ρυθμούς χελώνας! Ανανεώστε το παλικάρια;;;;; κάθε 2 μέρες κάνετε δουλειά;;;

Άσε το άλλο που είδα! Παίρνεις το βίντεο που τραβάει η Αρκαδική και κοτσάρεις το λογοτυπό σου και λες δικό μου! Δεν αντιλέγω για τις συνεργασίες αλλά να.. και εκείνη η Αρκαδική; Δίνει τα βίντεο που τραβάει σε site  που τα ανεβάζει νωρίτερα απ ότι τα δείχνει εκείνη στο δελτίο της! Και πάλι όμως παιδιά είστε αργοί! Το θέμα γίνεται το πρωί και το ανεβάζεται στην καλύτερη περίπτωση το απόγευμα ή το βράδυ!
Τόσο αργή ενημέρωση στο internet κιόλας … με συγχωρείτε αλλά!!!!!
Μήπως επειδή γεράσατε λιγάκι εσείς ο ιδιοκτήτης;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: