Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

Καθημερινά Νέα απο Αρκαδία 25-8-11

Το ολοκαύτωμα
Κατά την «εκδήλωση μνήμης» (21-8-11) για το ολοκαύτωμα της Δόξας από  τους Γερμανούς κατακτητές (23-8-1943), παρέστη και μίλησε  ο κ. Γιώργος Παπαηλιού, ο οποίος  αφού αναφέρθηκε στην αντίσταση προς όσους επιβουλεύονται την ανεξαρτησία και την ελευθερία του, ως διαχρονικό χαρακτηριστικό το Έλληνα, είπε:  «Στη σημερινή εποχή, αυτήν της παγκοσμιοποίησης, επιχειρείται να τεθούν εκποδών η ιστορική μνήμη και η υπεράσπιση των εθνικών δικαίων, διότι συνιστούν εμπόδια στην προσπάθεια των ισχυρών να ελέγξουν οικονομικά, πολιτικά και πολιτιστικά τους λαούς, επιβάλλοντας τα δικά τους «παγκοσμιοποιημένα» πρότυπα και συμφέροντα».

«Η αφύπνιση και ενεργοποίηση του λαϊκού παράγοντα, μπορούν να αποτελέσουν, αφενός ανάχωμα στην επιχείρηση επιβολής της νεοφιλελεύθερης βαρβαρότητας και αφετέρου βατήρα για την, μέσω αλλαγής του συσχετισμού των πολιτικών δυνάμεων, άσκηση μιας άλλης πολιτικής που να υπηρετεί  την ανάπτυξη, τη δημιουργία θέσεων εργασίας, τα λαϊκά συμφέροντα». Και κατέληξε, αιτιολογώντας την υποχρέωση αντίστασης στη νεοφιλελεύθερη βαρβαρότητα, με τους στίχους του Παλαμά: «Χρωστούμε σε όσους πέρασαν, θαρθούνε, θα περάσουν / Κριτές να μας δικάσουνε οι αγέννητοι, οι νεκροί».
Φλυαρίες…
Το Δεκαπενταύγουστο της Ορθοδοξίας, τότε που  καραβιές πιστών κατακλύζουν τους ναούς, σε πόλεις και εξωκκλήσια, για να προσκυνήσουν, να ζητήσουν, να τάξουν, να ευχαριστήσουν την Παναγία, διάλεξε η Μητρόπολη να κάνει τον οικονομικό απολογισμό της. Και  με μια φλύαρη εγκύκλιο, που αναγνώστηκε από τον άμβωνα, (τόσα χρήματα εδώ, τόσα εκεί κλπ),  θέλησε  να μας διαβεβαιώσει πως όλα του Φιλόπτωχου Ταμείου διατίθενται ακριβοδίκαια και σωστά, ζητώντας παράλληλα τον οβολό μας. Λες και είχαν υπάρξει αντιρρήσεις και ενστάσεις για αυτό. 
Έτσι το νόημα της γιορτής, το οριοθετημένο με ποίηση μοναδική και δραματουργία ανυπέρβλητη, μουσική και ζωγραφική που «επί το πρωτότυπον διαβαίνουν»,  αλώθηκε και αλλοτριώθηκε από ανούσια οικονομικά μεγέθη και στοιχεία και πνίγηκε από τα αφελή ρητορεύματα της εγκυκλίου. 
Σπατάλες
Την παρέμβαση του εισαγγελέα για να διερευνηθεί για ποιους λόγους συνεχίζεται η ανακατασκευή των σιδηροδρομικών γραμμών του ΟΣΕ στη Μεσσηνία, ενώ επίσημα και με κυβερνητική απόφαση τα σιδηροδρομικά δρομολόγια στην Πελοπόννησο έχουν καταργηθεί, ζήτησε ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Καλαμάτας Κώστας Μαργέλης. Σε δηλώσεις του ο κ. Μαργέλης αναρωτήθηκε γιατί, με δεδομένη τη δύσκολη οικονομική κατάσταση της χώρας, δαπανώνται χρήματα για αναβάθμιση ενός σιδηροδρομικού δικτύου, που έχει πλέον καταργηθεί.
«Μήδεια» του Μποστ
Οι νέοι των Λαγκαδίων και συγκεκριμένα  ο σύλλογός τους «Δράσις», ενεργοποιείται στο χωριό και παρουσιάζει  τη  Θεατρική παράσταση  «Μήδεια» του Μποστ, από τη Θεατρική ομάδα Δήμου Ιλίου, το Σάββατο 27 Αυγούστου 2011, στο Προαύλιο ΚΕΠ Λαγκαδίων, στις 8:00 μ.μ. με ελεύθερη είσοδο. Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο του Μποστ, όπου μέσα σε ένα περιβάλλον στο οποίο  συνυπάρχουν πρόσωπα της μυθολογίας, ήρωες των τραγωδιών και φιγούρες της νεότερης ιστορίας, μορφές που ισχύουν αλλά ταυτόχρονα ακυρώνονται, ο συγγραφέας περιγράφει την περιπέτεια ενός ολόκληρου έθνους, του ελληνικού. Με όχημα την ίδια τη γλώσσα, διακωμωδεί, σατιρίζει, παρωδεί, αποδομεί όλη τη νεοελληνική ημιτέλεια. Μας γνωρίζει μια Μήδεια που σφάζει τα παιδιά της μέσα σε μια Ελλάδα που δε διστάζει κάθε τόσο, με ευκολία  να μιμείται την ευριπίδεια ηρωίδα.
Φυσικό αέριο
Την ερχόμενη Τρίτη 30-8-2011 και ώρα 18.00 στα γραφεία της Περιφέρειας Πελοποννήσου θα πραγματοποιηθεί συνάντηση μεταξύ του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη και του Υφυπουργού  Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Γιάννη Μανιάτη με αντικείμενο την εξεύρεση οριστικών λύσεων στο θέμα του αγωγού φυσικού αερίου στη Περιφέρεια Πελοποννήσου. 
Στη συνάντηση θα συμμετέχουν: οι Αντιπεριφερειάρχες, οι Δήμαρχοι Ναυπλίου, Άργους, Τρίπολης, Μεγαλόπολης, εκπρόσωποι της ΔΕΣΦΑ καθώς και η Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας.
Χαμογελάτε
- Γιατί όλα τα μοντέλα γιορτάζουν της Μεταμορφώσεως;
- Με τόσες πλαστικές που έχουν κάνει...

Δεν υπάρχουν σχόλια: