Ηχηρή απουσία
Συζητήθηκε και συζητείται έντονα η απουσία κυβερνητικού εκπροσώπου από τις εορταστικές εκδηλώσεις για την επέτειο της Αλώσεως της Τρίπολης. Ουδέποτε τα τελευταία χρόνια είχε συμβεί κάτι παρόμοιο, καθώς η εκπροσώπηση ήταν πάντα σε υψηλό επίπεδο, υπουργικό, για να μην ξεχάσουμε και τον εκάστοτε Πρόεδρο της Δημοκρατίας που αρκετές φορές είχε παραστεί στις εκδηλώσεις. Πρέπει οι πολιτικοί μας να αφουγκράζονται τις αγωνίες του λαού και να δηλώνουν παρόντες όχι μόνο όταν πρόκειται να εισπράττουν χειροκροτήματα αλλά και αποδοκιμασίες, σε δύσκολες καταστάσεις.
«Ραγιάς δεν ξαναγίνομαι…»
Μικροεπεισόδιο δημιουργήθηκε την ώρα που επρόκειτο να αρχίσει η παρέλαση, κατά την άφιξη των επισήμων, από αγανακτισμένους για τα σκληρά οικονομικά μέτρα πολίτες, οι οποίοι με φεϊγ βολάν, που έγραφαν «εγώ ραγιάς δεν ξαναγίνομαι, χαράτσι δεν πληρώνω..», ήθελαν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους. Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά, καθώς και στο μακρινό παρελθόν είχαν πρωταγωνιστήσει σε ανάλογες εκδηλώσεις διαμαρτυρίας προς πολιτικούς (βλ. Βαγγέλης Γιαννόπουλος) πότε για τις φυλακές και πότε για άλλες κυβερνητικές αποφάσεις.
«Ψηφίδες του ’21..»
Λίαν αξιόλογη η έκθεση του Πνευματικού Κέντρου «Ψηφίδες του ’21 ψηφίδες του σημερινού προσώπου μας», που λαμβάνει χώρα αυτές τις μέρες με την ευκαιρία του εορτασμού της Αλώσεως. Τα ιστορικά κειμήλια και οι παραδοσιακές στολές που εκτίθενται συγκινούν και εντυπωσιάζουν. Ιδιαίτερα ο κατάλογος με τα ονόματα των 4000 Αρκάδων αγωνιστών του ’21, που επιμελήθηκε ο Γιώργος Ζαχαρόπουλος, αλλά και τα έργα τα προερχόμενα από το Εθνικό Ιστορικό Μουσείο της Παλαιάς Βουλής, από λιθογραφίες και χαρακτικά με προσωπογραφίες Αγωνιστών που η φιλότεχνος και δραστήρια συμπατριώτις μας κ. Λαμπρινή Καρακούρτη, διευθύντρια του Παραρτήματος της Εθνικής Πινακοθήκης στο Ναύπλιο, κινητοποιήθηκε για την έκθεσή τους στην πόλη μας. Τέλος αξίζει ιδιαίτερης μνείας η παρουσία και των πολεμικών κειμηλίων που υπάρχουν στην κειμηλιοθήκη του Ιερού Ναού των Παμμεγίστων Ταξιαρχών, που ευγενώς παραχώρησε ο Μητροπολίτης κ. Αλέξανδρος, μαζί με τα κειμήλια της ιδιωτικής συλλογής του κ. Κατσαμπάνη και τις ιστορικής αξίας απεικονίσεις του Νικηταρά και του Κολοκοτρώνη μαζί με το νεκρικό εκμαγείο του Κολοκοτρώνη, από το Αρκαδικό Μουσείο Τέχνης και Ιστορίας του κ. Χριστοδουλόπουλου στο Λεβίδι.
Φειδιππίδειος Αθλος
Έξι χρόνια μετά την επική πρώτη προσπάθεια του «Φειδιππίδειου Αθλου» ο Γιάννης Κούρος όπως ανακοίνωσε την Τρίτη 20/9,θα τολμήσει ξανά το εγχείρημα σήμερα Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011.
Θα ξεκινήσει τη διαδρομή του από το Ιερό του Πανός στον πεζόδρομο του Θησείου και η πρώτη στάση του θα γίνει στην αρχαία Σπάρτη, για να επιστρέψει απνευστί στην Αθήνα. Στόχος αυτού του εγχειρήματος δηλ. της πλήρους και πιστής αναβίωσης του άθλου του Φειδιππίδη είναι η αναπτέρωση του ηθικού της μαρτυρικής ζωής των κατοίκων της Ελλάδας, το πνεύμα των οποίων συνεχώς καταδυναστεύεται… Μια μικρή προπόνηση πριν από το εγχείρημα αυτό ήταν η διαδρομή που έκανε την περασμένη Παρασκευή, όταν «πετάχτηκε» μέχρι τα πάνω Δολιανά και επέστρεψε αμέσως στην Τρίπολη, όπου φίλοι και γνωστοί τον υποδέχτηκαν με ενθουσιασμό.
Χαμογελάτε
ΕΙΠΑΝ...
· Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι ότι η ιδιοφυία έχει όρια
· Ο καλύτερος τρόπος για να κρατάς το λόγο σου είναι να μην τον δίνεις
· Μην κρατάς αρνητική στάση λέγοντας: Δε θα επιτύχω, δε θα επιτύχω..
Προτιμότερη είναι η θετική στάση: Θα αποτύχω, θα αποτύχω
· Όσο απλό είναι να περιπλέξεις τα πράγματα, τόσο περίπλοκο είναι να τα απλοποιήσεις
· Αρχιτεκτονική είναι η τέχνη να χαραμίζεις χώρο
· Όταν ένας άντρας ανοίγει την πόρτα του αυτοκινήτου στην σύζυγό του, δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν: ή είναι καινούρια σύζυγος ή είναι καινούριο το αυτοκίνητο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου