Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Χαμογελάτε


Τους  πρωθυπουργούς  Ομπάμα, Κάστρο και  Παπανδρέου επισκέπτεται μια μέρα  ο Θεός και τους λέει: Εγώ ο παντοδύναμος Θεός σας ανακοινώνω  ότι δεν είμαι ικανοποιημένος από το ανθρώπινο είδος. Κάθισα 7 μέρες και σας έπλασα; Ε! Λάθος μου έπρεπε να καθίσω περισσότερες! Για αυτό θα έρθω σε ένα μήνα να σας καταστρέψω.
Κατόπιν αυτού  ο Ομπάμα πηγαίνει και λέει στο λαό του:  Έχω ένα καλό και ένα κακό νέο.
1Υπάρχει Θεός!  2.Θα έρθει σε ένα μήνα να μας καταστρέψει.
Επίσης  ο Κάστρο ανακοινώνει  στο λαό του: Έχω δύο κακά νέα.
1.Δυστυχώς υπάρχει Θεός. 2.Θα έρθει σε ένα μήνα να μας καταστρέψει.
Πάει και ο Παπανδρέου γεμάτος χαρά και λέει κι αυτός στο λαό του: Έχω δύο καλά νέα να σας πω.
1.Υπάρχει Θεός! 2.Σε ένα μήνα θα έρθει να συνεχίσει το έργο μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: