Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

ΤΟ WHO IS WHO ΤΟΥ ΤΖΟΓΑΔΌΡΟΥ

Ο τζογαδόρος δεν αποτελεί είδος σπάνιο. Κυκλοφορεί ανάμεσά μας και είναι οποιασδήποτε ηλικίας. Δεν παίζει περισσότερο για τα λεφτά, αλλά για την ηδονή του παιχνιδιού. Ρισκάρει για να μη βαριέται, για να προκαλέσει την τύχη του και για να αναμετρηθεί με τον ίδιο του τον εαυτό.
Πιθανό επάγγελμα: Δημοσιογράφος, συγγραφέας, επιχειρηματίας, ηθοποιός, μπον βιβέρ.
·         Μέρα φετίχ: Η Τρίτη, που παίζει πόκερ
·         Χειρότερη μέρα: Όταν το καζίνο είναι κλειστό.
·         Αγαπημένο ρητό: «Το καλύτερο πράγμα από το να παίζεις και να κερδίζεις είναι το να παίζεις και να χάνεις» (Nick the Greek).
·         Μέγιστη ικανότητα: Να μη νυστάζει αφόρητα μετά από 12 ώρες πόκερ και 36 ώρες ξενυχτιού.
·         Συμπτώματα: Νύχτα και μέρα γίνονται ένα και το αυτό.
·         Επιχείρημα: Ο τζόγος είναι μια ευχάριστη και απαραίτητη εξάσκηση, μακριά από την «κουραστική πραγματικότητα»
·         Βίτσια: Το να καπνίζει και να είναι προληπτικός.
·         Κερδίζει: Όταν οι «θεοί» του τζόγου είναι μαζί του.
·         Αναγκαίο ψέμα: Χάνει πάντα 5.000 ευρώ και κερδίζει 50.000. Ποτέ το αντίθετο.
·         Στιγμή αμηχανίας: Όταν αρχίζει να μιλά για κινηματογράφο!
·         Χρέη: Αυξάνονται σαν τον πληθωρισμό. Τον κάνουν να τρέμει μήπως δε θα ‘χει να πληρώσει την εφορία, τη δόση του αυτοκινήτου ή το σχολείο των παιδιών.
·         Όταν χάνει: Φταίνε πάντα τα χαρτιά, ποτέ ο ίδιος. Εκείνος που τον κερδίζει: Είναι είτε βλάκας είτε τυχερός. Συχνά και τα δύο μαζί.
·         Η αρχή του «αντι-σωματοφύλακα»: Ο καθένας για τον εαυτό του… και να μην παραλείψεις να κλωτσήσεις τον άλλο, όταν έχει πέσει κάτω.
·         Συμφωνία κυρίων: Να μην αποκαλύπτονται παραέξω τα ποσά που έχουν κερδηθεί ή χαθεί.
·         Σύμβολα ισχύος: Το χρυσό Ρόλεξ και τα διαμαντένια δαχτυλίδια.
·         Ξέρει: Ότι οι τράπουλες που διατίθενται στα καζίνα όλου του κόσμου είναι φτιαγμένες στο Σινσινάτι.
·         Τι είναι οι γυναίκες: Αναγκαία πραγματικότητα της ζωής.
·         Εκκεντρικότητες: Να τηλεφωνά από τη Ζιμπάμπουε ή το Περού (που έχει πάει για δουλειές ή ρεπορτάζ), για να παίξει στα τυφλά.
·         Σκηνή απελπισίας: Να διαβάσει Ντοστογιέφσκι στο Λας Βέγκας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: