Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Χαμογελάτε

Ερχεται ο Αϊνστάιν στην Ελλάδα και τον καλούν σε μια δεξίωση. Καθώς πίνει το απεριτίφ του τον πλησιάζει ένας και του λέει: -Καλησπέρα σας κύριε Αϊνστάιν, τιμή μας να σας έχουμε απόψε μαζί μας.
- Τιμή δική μου απαντά ο μεγάλος επιστήμων, αν επιτρέπετε τι IQ έχετε; - 250, απαντάει αυτός.
Τότε ο Αϊνστάιν του πιάνει συζήτηση για τη θεωρία της σχετικότητας, τις  μαύρες τρύπες κλπ. . Λίγο αργότερα, κι ενώ έτρωγαν το ορεκτικό τους, ο κύριος,  εκ δεξιών, του  λέει: 
- Μεγάλη τιμή μας κάνετε, κύριε Αϊνστάιν, που βρίσκεστε απόψε εδώ μαζί μας!
- Δική μου η τιμή ευγενικέ κύριε, απαντά ο Αϊνστάιν. Τι IQ έχετε; - 150. 
Του πιάνει λοιπόν την κουβέντα ο επιστήμονας για τα πειράματα γεννητικής και την κλωνοποίηση.
Αρκετά μετά και ενώ έτρωγε το κυρίως πιάτο του ο άλλος κύριος, εξ αριστερών,  του λέει επίσης: 
- Είναι μεγάλη μου τιμή να τρώω τώρα δίπλα σε ένα τόσο μεγάλο επιστήμονα.
- Δική μου η τιμή, απάντησε ο Αϊνστάιν. Τι IQ έχετε; - 100. Του πιάνει λοιπόν την κουβέντα για την οικονομία και το χρηματιστήριο. Στη συνέχεια και ενώ έτρωγαν το επιδόρπιο ο κύριος που καθόταν απέναντί του του λέει:  - Είναι πάρα πολύ μεγάλη μου τιμή να σας έχω απέναντί μου, κύριε Αϊνστάιν.
- Δική μου η τιμή κύριε; Τι IQ έχετε παρακαλώ; - 50.  Του πιάνει λοιπόν την κουβέντα για τα ράλιτι.
Καθώς έπιναν καφέ τον πλησιάζει ένας κύριος και του λέει με τη σειρά του:
Πολύ μεγάλη μας τιμή κύριε Αϊνστάιν να βρίσκεστε σήμερα μαζί μας.
- Δική μου η τιμή. Ποιό είναι το IQ σας; - 10.
Και ο Αϊνστάιν απαντά: - Πώς πάει φέτος ο Παναθηναϊκός

Δεν υπάρχουν σχόλια: