Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Χαμογελάτε

Τρεις ξανθιές αποφασίζουν να γίνουν αστυνομικίνες. Πάνε λοιπόν στη σχολή για να περάσουν από τα γνωστά  τεστ. Στην  πρώτη απ αυτές  ο εξεταστής δίνει μια φωτογραφία και ζητά να μάθει  τι καταλαβαίνει από τον άνθρωπο που απεικονίζει η φωτογραφία: - Έχει ένα μάτι, λέει η ξανθιά.
Κοιτάζει τη φωτογραφία ο τύπος και της λέει:
  - Κοπέλα μου η φωτογραφία είναι προφίλ, τι ένα μάτι μου λες; Πάρε δρόμο.
Ακολουθεί η δεύτερη ξανθιά, με την ίδια  φωτογραφία και ερώτηση. - Έχει ένα αυτί ο τύπος!

Ο εξεταστής δαγκώνει τα χείλη του και αρχίζει να φωνάζει:
- ΕΕΕΞΩ!!!!!
Ήρθε η σειρά της τρίτης, με την ίδια πάντα  φωτογραφία και τις ίδιες ερωτήσεις. Εκείνη του απαντάει:
  - Ο τύπος φοράει φακούς επαφής...
Αφωνος ο εξεταστής τρέχει μέσα στα αρχεία και βρίσκει ότι πράγματι ο άνδρας της φωτογραφίας φορούσε φακούς επαφής.
Πλησιάζει την ξανθιά ενθουσιασμένος και της λέει: - Κοπελάρα μου είσαι διάνοια, δεν έχω λόγια να περιγράψω το ταλέντο σου. Αλήθεια όμως, για πες μου πώς το κατάλαβες ότι φοράει φακούς επαφής;
Και η ξανθιά:
- Ε, με ένα μάτι και ένα αυτί δεν μπορεί να φοράει γυαλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: