Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Γιατρέ μου δεν έχουμε το δάχτυλο στο στόμα!

  Γιατρέ μου τον έσπειρες το πανικό! Ένα εγκεφαλικό στην πλειοψηφία το σέρβιρες τι κι αν εκείνη το παίζει άνετη και μας μιλά για ελευθερία απόψεων και για προσυμβούλια που δεν είχαν γίνει, για ήσσονος σημασίας θέματα! Μα είναι ήσσονος τα οικονομικά; Είναι το κόστος του Πάσχα; Γιατί το καρφάκι σου το έριξες, δεν το έριξες;;;;  και μετά τσουπ η επιστολή!
Να εξηγήσεις εις τους δημότες τους λόγους που είχες άλλη άποψη αλλά δεν αντιπολιτεύτηκες! Να πεις ότι στηρίζεις το Σμυρνιώτη αλλά λευκή επιταγή δεν του δίνεις! Κάτι μου μυρίζει εδώ γιατρέ μου και… θα την ακολουθήσω τη μυρωδιά! Διότι δεν ξέρω αν πρόσεξες, αλλά έναν εκνευρισμό ο Δήμαρχος τον είχε! Άσε που ο πρόεδρος στη αρχή σε θεωρούσε δεδομένο και μιλούσε για «σύσσωμη πλειοψηφία»…  τις έχει πειράξει γιατρέ μου; Ποιος σε πίκρανε να τον γρατζουνίσω!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: