Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

* Αλέκος Κοτσιάνης

Αγαπητέ Μπιλ. Σε περίμενα πέρσι στην πλατεία Άρεως, αλλά δεν ήρθες. Στην θέση σου ήρθε ένας άλλος κύριος, ο οποίος μου συστήθηκε σαν… Αϊ-Εργολάβος. Όπως καταλαβαίνεις, δεν στάθηκε δυνατόν να συνεννοηθούμε, παρά το γεγονός ότι προσπάθησα να του μιλήσω στη δική του την γλώσσα, την εργολαβική, ενώ το κανονικό θα ήταν να προσπαθήσει αυτός να μου μιλήσει στη δική μου, την Δημαρχιακή. Τέλος πάντων, περασμένα ξεχασμένα. Όπως θα ξέρεις, από την 1η Ιανουαρίου του 2011 δεν θα είμαι εγώ Δήμαρχος, αλλά ένα άλλο παιδάκι, ονόματι Γιαννάκης Σμυρνιώτης. Ως εκ τούτου, φέτος δεν θα σε περιμένω στην Πλατεία Άρεως, αλλά στο Κακούρι. Αν γουστάρεις και δεν βαριέσαι κάνε μια βόλτα κι από ‘κει να σε κεράσω ένα τσίπουρο και να τα πούμε οι δυό μας. Γνωρίζω πολύ καλά, ότι λόγω οικονομικής κρίσης τα πράγματα είναι λιγάκι στριμόκωλα, οπότε για να μην σε επιβαρύνω δεν θα σου ζητήσω να μου φέρεις κανένα δώρο. Αν η Πρωτοχρονιά, δεν έπεφτε Γενάρη, αλλά π.χ. Σεπτέμβρη, θα σου ζητούσα να μου φέρεις σαν δώρο τον Δελφάκη Δήμαρχο! Τώρα όμως είναι αργά για δώρα. Το πουλάκι πέταξε μακριά, ή μάλλον το… Δελφάκη πέταξε μακριά. Τα ‘χει αυτά η ζωή. Το πολύ – πολύ, και καλώς ερχόντων των πραγμάτων, να σε ενοχλήσω πάλι και να σου ζητήσω δώρο, σε τέσσερα χρόνια. Ίσως τότε, να σου ζητήσω να μου φέρεις τον Τζιούμη σαν Δήμαρχο και όχι τον Παυλή. Και κάτι ακόμα αγαπητέ μου Μπιλ. Να ξέρεις ότι αν μάθω ότι το βράδυ της Πρωτοχρονιάς πέρασες από το Λαγό και τον Κακλαμάνο και τους άφησες δώρα, θα σε διαγράψω και δεν θα σου ξαναμιλήσω ποτέ πια. Γειά χαραντάν…

Δεν υπάρχουν σχόλια: