Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

* Δημήτρης Παυλής


Φίλτατε αναπτυξιακέ Bill. My name is Παυλής. Τζίμης Παυλής. Δεν θα σε απασχολήσω πολύ. Άλλωστε τόσο εγώ σαν λογιστής όσο κι εσύ σαν τεχνοκράτης Άγιος, ξέρουμε καλά πως ο χρόνος είναι χρήμα και το χρήμα χρόνος. Γνωρίζουμε επίσης, πως οι καιροί που διανύουμε δεν είναι ιδιαίτερα ευνοϊκοί για δώρα. Άλλα απ’ αυτά καταργήθηκαν, άλλα μειώθηκαν, άλλα συρρικνώθηκαν, οπότε τι δώρο να σου ζητήσω να μου φέρεις; Μεροκαματιάρης Άγιος είσαι κι εσύ, με του κόσμου τα έξοδα. Μόνο και μόνο η τροφή των ταράνδων που σέρνουν το έλκηθρό σου, κοστίζει μια περιουσία. Οπότε δεν είναι να φέρνεις εσύ δώρο σε μένα, αλλά εγώ σε σένα.
Για παράδειγμα, θα μπορούσα να σε βοηθήσω, να ενταχθεί η τροφή των ταράνδων σου σε κανένα ευρωπαϊκό προγραμματάκι, για να σου φύγει αυτό το άγχος που δικαιολογημένα σε διακατέχει. Θα μπορούσα επίσης να σου κρατάω εντελώς δωρεάν τα Πρωτοχρονιάτικα λογιστικά σου βιβλία. Τώρα, αν θα μου έφερνες κι εσύ, να κρατήσω στα χέρια μου έναν νέο εκλογικό νόμο με περιορισμένο τον αριθμό των βουλευτών, δεν θα ‘λεγα όχι. Και μην πάει το μυαλό σου ότι θα ήθελα κάτι τέτοιο, επειδή σκέφτομαι να κατέβω στις επόμενες βουλευτικές εκλογές σαν υποψήφιος βουλευτής. Για μένα το κεφάλαιο αυτό έχει τελειώσει. Άλλον δεν θα ήθελα να τον ξαναδώ βουλευτή!

Δεν υπάρχουν σχόλια: