Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

* Νίκος Δελφάκης

Σύντροφε Βασίλη. Τόσο εγώ, όσο και το φιλαράκι μου, ο Φώτης ο Κουβέλης, σου στέλνουμε τους αγωνιστικούς μας χαιρετισμούς. Χάσαμε τον Δήμο της Τρίπολης, χάσαμε τον δρόμο προς τα μεγαλεία, χάσαμε τα αβγά και τα καλάθια, χάσαμε τον μπούσουλα, όμως είμαστε ακόμα εδώ. «Είμαστε ακόμα ζωντανοί», που λέει και ένα τραγουδάκι της Πρωτοψάλτη. Μπορεί να καθόμαστε σε ένα στασίδι και όχι σε μια πολυθρόνα, όμως αυτό, ουδόλως μας στενοχωρεί και μας προβληματίζει. Έχουμε μάθει να ζούμε και με τα λίγα. Αυτό που θα σου ζητούσα εγώ προσωπικά να μου στείλεις σαν συμβολικό δωράκι, είναι πάμφθηνο και δεν θα σε βάλει σε έξοδα. Στείλε μου σε παρακαλώ ένα πιάτο κόλυβα τετραετούς διάρκειας. Και επειδή ξέρω ότι ο χρόνος σου είναι πολύτιμος και περιορισμένος, αν δεν προφταίνεις να έρθεις εσύ και να μου το παραδώσεις χέρι με χέρι, μπορείς να μου το στείλεις μέσω των δύο πράσινων βουλευτών του νομού. Του μαέστρου Ρέππα, και του τροβαδούρου – πολυμήχανου Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου. Περιμένω…
                                         

Δεν υπάρχουν σχόλια: