Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Διακοπές στη φυλακή; Δεν είν κακό!

Είδα το Βενιζέλο να μου κουνά το δάχτυλο και ένα φόβο τον ένιωσα να πω την αλήθεια! Άρχισα να ψάχνω τα χρέη μου , έβγαλα το κομπιουτεράκι και ξεκίνησα τις προσθέσεις για να δω αν τελικά είμαι και εγώ σ εκείνους που θα τους πάνε μέσα! Αυγουστιάτικα στη φυλακή;  Να και μια άλλη πρόταση.. διακοπών! Όχι – όχι δεν με επηρέασε η ζέστη, για τα όμορφα της κυβέρνησης λέω, αυτά που λένε πως αν κάποιος χρωστά πάνω από 5.000 ευρώ στο δημόσιο θα οδηγείται με αυτόφωρη διαδικασία πίσω από τα κάγκελα. Είχαμε τόσες φυλακές και δεν το ξερα;
Κι από όσο γνωρίζω εκείνες που έχουμε είναι υπερπλήρεις! Τι θα τους κάνουνε τους άλλους; Θα τους διώξουν; Θα τους αποφυλακίσουν; Θα τους τουφεκίσουν για να πάνε οι μεγαλοοφειλέτες των 5 χιλιάδων ευρώ πίσω από τα κάγκελα; Ειλικρινά δεν νομίζω ότι το έχουν σκεφτεί. Θεωρούν ότι ο οφειλέτης θα κινήσει γη και ουρανό για να βρει τα χρήματα και να πληρώσει. Αυτό θέλουν εξ άλλου. Να βάλουν χρήματα στα ταμεία τους!  Δεν έχουν σκεφτεί όμως το ενδεχόμενο εκείνο οι οφειλέτες να μην έχουν χρήματα και τότε να πρέπει να πάνε φυλακή… θα βγούνε και κουρεμένοι οι κυβερνώντες! Διότι μέσα στη φυλακή, τρως πίνεις και κοιμάσαι τζάμπα κύριε Υπουργέ που μου κούνησες το δάχτυλο! Και μπορεί Αυγουστιάτικα να πάω διακοπές στη φυλακή και θάλασσα να μην έχει θα χω γλιτώσει όμως από τον καθημερινό βραχνά να με αγχώνεις εσύ και οι φίλοι σου για το πώς θα βρω λεφτά να φάω, να πιώ , να πληρώσω ο νοίκι και τις υποχρεώσεις μου… σε αναμένω λοιπόν διότι το κομπιουτεράκι μου έδειξε χρέη άνω των 5.000 ευρώ!


Δεν υπάρχουν σχόλια: